Wykorzystanie współczynnika korelacji w analizie kosztów reklamy.

Powrót          Następny przykład 

Celem analizy korelacji jest mierzenie stopnia, w jakim dwie zmienne X i Y w pewnym zbiorze współzmieniają się w sposób liniowy. Kalkulacja przedstawia relację między dodatkowymi wydatkami na reklamę, a sprzedażą. Prezentowany przykład wraz z szablonem do wykonania dowolnych obliczeń opracowano w arkuszu kalkulacyjnym Excel xls format xls.

Proszę  wprowadzić kod:

Kod można otrzymać wysyłając SMS
na numer:
 
7155 koszt: 1,00 zł netto   (1,23 zł brutto)
o treści: HPAY.BP64
Czas na pobranie plików wynosi 60 minut od momentu wprowadzenia kodu.


Usługa SMS dostępna jest w sieciach: T-Mobile, Plus GSM, Orange i Play.

Usługi SMS dostarcza i obsługuje system Homepay.pl

Regulamin usług: http://homepay.pl/regulamin/regulamin_sms_premium/


Formularz reklamacyjny: http://www.homepay.pl/reklamacje/

e-mail